Ligger lågt…

vårvinterHusmor bloggar gärna för det är så himla kul! Men det är en hobby och inget jag får betalt för eller lever på (till skillnad från proffsbloggarna som kan skriva inlägg varje dag). Tyvärr är det andra saker som tar upp min tid just nu och som inte kan vänta. Jag har därför bestämt mig för att ligga lite lågt med bloggen ett tag. Att blogga ska vara kul, inte ett måste som stressar. Så de kommande veckorna kommer jag inte att hålla min vanliga takt på bloggandet utan istället slänga in ett inlägg när tiden, orken och viljan finns. Om du saknar roliga saker att läsa så får du gärna kika på alla gamla inlägg, där finns massor av inspiration. Fast jag rekommenderar varmt att du istället reser dig från datorn och går och bakar, du hittar mitt favoritrecept på dundergoda kanelbullar HÄR (det var faktiskt mitt allra första inlägg i bloggen, tänk vad tiden går). Trevlig helg!

One response to this post.

  1. Posted by Henrietta Hegg on 4 september, 2018 at 13:35

    Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Vad har du för mail? Annars maila mig på henrietta.hegg@adtraction.com

    Svara

Lämna en kommentar